Artikler

Her kan du filtrere på type innhold du vil se

artikkel

Halvparten av informasjonen i bedriften din er (antakelig) ukjent

Skjult, eller mørk, data i bedrifter er et stort problem. Denne informasjonen gir ingen verdi, opptar unødvendig plass, og og utgjør en fare for bedriften.

Les mer
artikkel

Hvordan få informasjonsstyring høyere på agendaen i toppledelsen?

Mange bedrifter sliter med å få nok oppmerksomhet rundt informasjonsstyring, og opplever at det blir sett på som et nødvendig onde. Men må det være sånn?

Les mer

Få nyttig informasjon om de seneste trender

Artikler og innhold

artikkel

Kundestyrt produktutvikling: Contesto Signing

Contesto og Eksportkreditt gikk sammen om å utvikle en løsning som kobler dokumenthåndteringssystem som eDOCS og Sharepoint med elektronisk signering.

Les mer
artikkel

Hva er nanolæring og hvordan virker det?

Hva er nanolæring? I denne presentasjonen viser JungleMap oss hvorfor det er en smart metode for kurs og opplæring i bedrifter.

Les mer
artikkel

Slik er dokumentflyten i Toyota Financial Services

Harald Auvvi Kyvik, IT-sjef i Toyota Financial Services, forklarer hvordan de har automatisert store deler av sin dokumentflyt.

Les mer
artikkel

5 ting informasjonsforvaltere kan lære av Rydderevolusjonen på TV2

Mange bedrifter opplever informasjonskaos. Her er 5 ting vi som informasjonsforvaltere kan lære av Rydderevolusjonen på TV2?

Les mer
artikkel

Dette bør du gjøre for å øke sikkerheten i Office 365 [16 tips]

16 tips for å øke sikkerheten i Office 365. Standardinnstillinger er ikke nødvendigvis bra nok, derfor anbefaler vi å gjøre disse endringene og tiltakene.

Les mer
artikkel

Hva klesskap og lagringsløsninger har til felles

Har du noen gang opplevd å leite febrilsk i klesskapet etter yndlingsgenseren din, rive ut av samtlige hyller før du finner den i en krøll bortgjemt i en k

Les mer
artikkel

Kostnaden ved dårlig dokumenthåndtering

Dårlig dokumenthåndtering har store kostnader for en bedrift. Derfor bør det bekymre ledere dersom bedriften har mangelfulle rutiner og systemer for dette.

Les mer
artikkel

Slik kan du unngå informasjonskaos i Teams

Opplever du et lite informasjonskaos i Teams? Mange oppretter nye teams og arbeidsområder ukritisk. Her er våre tips til en bedre struktur i Teams.

Les mer